Rejestracja na wybrane wydarzenia Nocy Naukowców 2019 składa się z 2 KROKÓW: założenie internetowego konta wraz z wyborem wydarzeń oraz ustawienie się do kolejki. Odbędą się 2 tury rejestracji. W każdej turze można zdobyć bilety na wybrane wydarzenia Nocy Naukowców. W sumie (w obu turach) można otrzymać maksymalnie 3 bilety na wybrane wydarzenia. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dot. procesu rejestracji.

1 TURA

KROK 1: założenie konta przez użytkownika oraz określenie preferencji

  • Aby założyć konto oraz wybrać wydarzenia, należy wejść na stronę https://www.mojekonto.poznan.nocnaukowcow.pl w dniach od 9 września od godz. 12:00 do 14 września do godz. 21:00, a następnie podać adres e-mail oraz nr telefonu (podany adres e-mail oraz podany nr tel mogą zostać wykorzystane do założenia tylko jednego konta).
  • Użytkownik otrzyma zwrotnie wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny użytkownik otrzyma wiadomość SMS na podany wcześniej nr telefonu z hasłem do swojego konta.
  • W przypadku nieotrzymania SMS-a z hasłem prosimy o kontakt pod adresem e-mail: nocnaukowcow.rejestracja@man.poznan.pl.
  • Po zalogowaniu się na swoje konto (podając swój adres e-mail oraz hasło), użytkownik może określić maksymalnie 15 preferencji, czyli wydarzeń, w których chce wziąć udział.
  • Użytkownik określa godziny oraz minimalną i maksymalną ilość miejsc na dane wydarzenie, które go interesuje.
  • Każdej godzinie danego wydarzenia towarzyszy informacja o bieżącym zainteresowaniu.
  • Należy mieć na uwadze, że im większe zainteresowanie towarzyszy danemu wydarzeniu, tym mniejsza będzie szansa na ostateczne zdobycie biletów, po ustawieniu się do kolejki.
  • Warto pamiętać, że im więcej wybranych wydarzeń i możliwych godzin oraz im mniejsza ilość biletów w ramach jednego wydarzenia, tym większa szansa otrzymania biletów.
  • Wydarzenia wybrane przez użytkownika pojawiają się na liście preferencji w koszyku, gdzie mogą być dalej edytowane.
  • Użytkownik może otrzymać bilety na maksymalnie 3 wydarzenia spośród wybranych preferencji. Użytkownik określając kolejność preferencji w koszyku ustawia priorytet, które wydarzenia interesują go bardziej, a które mniej. Priorytet dla preferencji można zmieniać poprzez przesuwanie wydarzeń w górę oraz w dół na liście preferencji w swoim koszyku. Im wyżej dane wydarzenie jest na liście w koszyku, tym ma wyższy priorytet (otrzymanie biletów na to wydarzenie interesuje nas bardziej).
  • Listę preferowanych wydarzeń można edytować do dnia 14 września do godz. 21:00.
  • Po dokonaniu wyboru wydarzeń należy zapisać aktualny stan w koszyku, klikając na przycisk ZAPISZ SWÓJ WYBÓR.

 

KROK 2: ustawienie się w kolejce

  • 17 września o godzinie 12:00 należy wejść pod adres https:/www.rejestracja.poznan.nocnukowcow.pl w celu ustawienia się w kolejce chętnych na bilety, podając swój adres e-mail oraz hasło, a następnie kliknąć przycisk USTAW SIĘ W KOLEJCE. Im szybciej użytkownik ustawi się w kolejce, tym większa szansa na otrzymanie biletów. Obowiązuje zasada: ‚Kto pierwszy ten lepszy’.
  • Zamknięcie kolejki nastąpi 17 września o godz. 21:00.
  • Jeśli użytkownik nie ustawił się do kolejki do czasu jej zamknięcia, jego preferencje zostaną usunięte.
  • W dniu 18 września od godz. 15:00 wybrani użytkownicy otrzymają bilety na max. 3 wybrane wydarzenia, które będą się znajdować w zakładce „MOJE BILETY” na koncie użytkownika.

 

2 TURA

Dodatkowa tura rezerwacji biletów

  • Aby zwiększyć szanse otrzymania biletów na pozostałe wydarzenia, zostanie uruchomiona druga tura rezerwacji na pozostające w puli wydarzenia. Użytkownik ponownie bierze udział w 2 powyższych etapach rejestracji – określenie preferencji oraz ustawienie się do kolejki. Należy pamiętać, że jeśli użytkownik otrzymał już 3 bilety w 1 turze, nie będzie mógł uzyskać dodatkowych biletów w 2 turze. Jeśli zaś uzyskał 2 bilety w 1 turze, w 2 turze będzie mógł otrzymać 1 dodatkowy bilet (w sumie 3). Jeśli otrzymał w 1 turze 1 bilet, w drugiej turze będzie mógł otrzymać jeszcze 2 bilety (w sumie 3).
  • Aby wziąć udział w dodatkowej turze rezerwacji biletów, użytkownik korzysta z wcześniej założonego konta lub zakłada konto (jeśli nie brał udziału w 1 turze). Nie ma potrzeby ponownego zakładania konta w drugiej turze.
  • Od 19 września od godz. 12:00 do 21 września do godz. 21:00 użytkownik będzie mógł wybrać inne wydarzenia na swoim koncie, a dnia 24 września o godz. 12:00 wejdź pod adres https://www.rejestracja.poznan.nocnaukowcow.pl i ponownie ustaw się w kolejce. Obowiązuje ta sama zasada jak wcześniej – ‚kto pierwszy ten lepszy’.
  • Zamknięcie kolejki nastąpi 24 września o godz. 21:00.
  • W dniu 25 września od godz. 15:00 wybrani użytkownicy otrzymają bilety na max. 3 wybrane wydarzenia (z obu tur), które będą się znajdować w zakładce „MOJE BILETY” na koncie użytkownika.

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • Użytkownicy mogą skorzystać z kont założonych w 2018 r.
  • Bilety należy wydrukować i zabrać ze sobą na Noc Naukowców w dniu 27 września.
  • Bilety nie są imienne i umożliwiają udział w wydarzeniu podanej na nich liczby osób.
  • Opiekunowie biorący aktywny udział lub zajmujący miejsce siedzące również podlegają rejestracji, chyba, że organizator określił inną zasadę w programie wydarzeń.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia poszczególnych etapów rejestracji, publikując informację na stronie www.poznan.nocnaukowcow.pl oraz/lub na profilu facebook Nocy Naukowców.