REGULAMIN REJESTRACJI NA NOC NAUKOWCÓW 2024

  1. Na wybrane wydarzenia organizowane w ramach Nocy Naukowców wymagane jest uzyskanie biletów poprzez rejestrację online.
  2. Rejestracja na wybrane wydarzenia Nocy Naukowców 2024 rozpocznie się 18.09. o godz. 12:00 i potrwa do 25.09.2024 do godz. 21:00 pod adresem: rejestracja.poznan.nocnaukowcow.pl
  3. Do rejestracji na Noc Naukowców wymagane jest podanie aktywnego polskiego numeru telefonu komórkowego, którym dysponuje użytkownik.
  4. Podczas rejestracji, użytkownik otrzyma SMS-em link weryfikacyjny oraz kod PIN.
  5. Potwierdzenie numeru telefonu jest wymagane, aby uzyskać zarezerwowane bilety.
  6. W przypadku nieotrzymania SMS-a z linkiem weryfikacyjnym oraz PIN-em w ciągu 2 godzin od rezerwacji na pierwsze wydarzenie, należy skontaktować się z organizatorami pod adresem e-mail: nocnaukowcow.rejestracja@man.poznan.pl
  7. Wszelkie pytania dotyczące procesu rejestracji lub związane ze zwrotem uzyskanych biletów należy kierować pod adres: nocnaukowcow.rejestracja@man.poznan.pl
  8. W ramach rejestracji, na jeden numer telefonu można uzyskać bilety na maksymalnie 10 wydarzeń.
  9. Bilety należy wydrukować lub pokazać na urządzeniu mobilnym przy wejściu na wydarzenie Nocy Naukowców w dniu 27 września.
  10. Bilety nie są imienne i umożliwiają udział w wydarzeniu podanej na nich liczby osób.
  11. Opiekunowie biorący aktywny udział lub zajmujący miejsce siedzące również podlegają rejestracji, chyba, że organizator określił inną zasadę w programie wydarzeń.
  12. Użytkownicy nie mogą korzystać z kont założonych w poprzednich edycjach Nocy Naukowców.
  13. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu rejestracji lub – w drodze publikacji dodatkowych informacji – na stronie www.poznan.nocnaukowcow.pl oraz/lub na profilu Nocy Naukowców na Facebooku.